فروش بسته بندی مواد غذایی در دیزین

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.

برای اقامت در دیزین امکانات رفاهی متعددی وجود دارد. دو هتل، کلبه و رستوران در این منطقه دیده می‌شود. در صورت تمایل برای اقامت در هتل، هتل جهانگردی دیزین و هتل گاجره در این منطقه حضور دارند. رستوران شاله نیز در ارتفاع هزار و متری و رستوران چمن در ارتفاع هزار و متری کوه قرار دارند.


برای هر کدام از نیازهایی که صنعت بسته بندی مواد غذایی به آن احتیاج پیدا می‌کند، دستگاه و ماشین‌ آلات یا یک فناوری در نظر گرفته شده است.. هر کدام از انواع مواد غذایی ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد که در نتیجه نیاز به بسته بندی خاصی هم پیدا می‌کند که بتواند تمام مشخصه‌های یک بسته است.اندارد را هم داشته باشد. این فناوری ها در زیر معرفی شده اند:

کنترل تغییرات رطوبت موجود در ماده غذایی در طول نگهداری آن بسیار مهم است. . برخی فراورده های غذایی مانند چیپس ، پفک و بیسکویت باید در موادی بسته بندی شوند که نفوذپذیری آنها به رطوبت خیلی کم باشد تا تردی آنها محفوظ بماند . همچنین از تبخیر برخی مواد غذایی باید جلوگیری گردد و در این موارد نیز باید از ورقه هایی با نفوذپذیری پایین است.فاده شود . در بقیه موارد از دست دادن نسبی رطوبت ماده غذایی مطلوب است. تا از عرق زدن و تراکم بخار آب در داخل پاکت بسته بندی و در نتیجه از بین رفتن شفافیت آن و خطر رشد کپکها جلوگیری شود .علاوه بر انتقال بخار آب به داخل و خارج مواد بسته بندی ، کنترل نفوذ پذیری این مواد نسبت به سایرگازها مانند اکسیژن و گاز کربنیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. .

ظاهر یک ماده غذایی به تنهایی یا در یک بسته بندی ابتدایی و ساده نمی تواند گویای مشخصات محصول غذایی باشد. زیرا عناصر بصری در ظاهر آن تنها می تواند اطلاعاتی در مورد رنگ، فرم، حجم، ابعاد، زبری، نرمی و اطلاعات نسبی در مورد جنس ماده غذایی به بیننده انتقال دهند این اطلاعات در مجموع تصویری از طعم و خواص ماده غذایی در ذهن مخاطب رسم می کنند. تصویری که ممکن است. برداشتی نادرست، ابتدایی و مبهم از آن محصول باشد .برای ایجاد یک تصویر صحیح و جذاب، تولید کنندگان کالا باید اطلاعات تکمیلی تصویری یا نوشتاری را ضمیمه محصول کرده و به بازار عرضه کنند. در راستای دستیابی به این هدف هنر گرافیک با است.فاده از دانش عوامل بصری و شناخت خواسته ها و نیازهای مشتری، این اطلاعات را به تصویری زیبا، کارآمد و مفید تبدیل می کند. در بازاری با رقابتهای فشرده و حضور محصولات مشابه پرداخت حرفه ای تر و دقیق تر به بسته بندی و گرافیک بیش از پیش احساس می شود .



( فروش ) های دیگر