فروش بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی فیروزکوه

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.


برای محافظت از مواد غذایی و اطمینان از اینکه مشتریان می‌توانند محصول را شناسایی کنند، از بسته بندی است.فاده می کنیم. بدون این کار نمی‌توانید محصولات غذایی خود را از سایر رقبای بازار متمایز کنید. همچنین تضمینی برای فاسد و منقضی بودن مواد غذایی شما وجود ندارد. پس از حذف بسته بندی مواد غذایی، ماندگاری و بهداشت یک محصول به شدت کاهش می‌یابد.

برای هر کدام از نیازهایی که صنعت بسته بندی مواد غذایی به آن احتیاج پیدا می‌کند، دستگاه و ماشین‌ آلات یا یک فناوری در نظر گرفته شده است.. هر کدام از انواع مواد غذایی ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد که در نتیجه نیاز به بسته بندی خاصی هم پیدا می‌کند که بتواند تمام مشخصه‌های یک بسته است.اندارد را هم داشته باشد. این فناوری ها در زیر معرفی شده اند:

ترکیبات بسته بندی های هوشمند طوری طراحی شده اند که با مواد غذایی پیوند می خورند، به طوری که یا از ماده ی غذایی بسته بندی شده خارج می شوند یا جذب ماده ی غذایی می شوند. البته امکان است.فاده از بسته بندی هوشمند برای مواد غذایی به نوع محصول غذایی نیز بستگی دارد. یعنی محصول باید بتواند در مقابل تغییرات دما در طول زمان مقاومت لازم را داشته باشد. به عنوان نمونه ای از موادی که در بسته بندی هوشمند به کار می روند می توان به ترکیباتی که به عنوان جاذب اکسیژن، بخار آب و گاز کربنیک در این نوع بسته بندی به کار می روند اشاره کرد. این ترکیبات موادی با نفوذپذیری مغناطیسی اند. این مواد می توانند از رشد میکرو ارگانیسم ها جلوگیری کنند. آن ها دارای حسگرهای میکرو ارگانیسم ها و ابزارهای الکترونیکی ای هستند که ویژگی محصول را بر حسب دما &#; زمان مشخص می کنند و همین طور چون جاذبند از رشد میکرو ارگانسیم ها هم جلوگیری می کنند. به عنوان نمونه ای از مزایای این بسته بندی ها می توان به بسته بندی هایی که از مواد جاذب اکسیژن ساخته شده اند اشاره کرد که اکسیژن را از داخل بسته حذف می کنند، در نتیجه از محصولات حساس به اکسیژن در مقابل اکسیداسیون محافظت می کنند.



( فروش ) های دیگر