فروش بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی چرمشهر

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


جواب این سؤال، طراحی آگاهانه و حرفه ای است.. طراح یک بسته بندی باید نیاز مشتریان و مخاطبان و حتی برداشتهای ناخودآگاه آنها را نسبت به آنچه که می بیند و لمس می کند بداند. پس یک طراح باید بر شخصیت افراد و تمایل آنها حتی بیش از خودشان مطلع باشد. همچنین طراح باید در مورد قدرت اثرگذاری عناصر بصری اطلاعات کامل داشته باشد. او با توجه به بررسی شرایط جامعه و مطالعه روند مصرف محصول، بهترین رنگ، فرم، بافت، تصویر و نوشته را برای بسته بندی آن انتخاب می کند. از خاصیت اثربخشی تصاویر، فرمها و رنگ ها در بسیاری از مسائل روزمره می تواند بهره گرفت. ویژگیهای رنگ ها در کاربرد آنها نقش مهمی دارند. رنگها در علم روانشناسی بسیار مورد تحقیق و مطالعه قرار گرفته اند و اثرات آنها همانند فرمول های ریاضی اثبات شده اند. رنگها و فرمها بازتاب و بیانگر تفکرات و احساسات ما هستند و ارتباط محسوسی با زندگی انسان دارند.

مصرف کننده دوست دارد آنچه می خرد ببیند و بنابراین شفا فیت وشیشه ای مانند بودن بسته های مواد غذایی نیاز ضروری در بسته بندی آنها است.. مواد غیر شفاف مانند سینی های سفید رنگ نیز در حد وسیعی مورد است.فاده قرار می گیرند . این سینی ها مانع از آن می شوند تا مصرف کننده هر دو طرف ماده غذایی راببیند که در برخی موارد مانند بسته بندی گوشت از عدم اعتماد و مقاومت خریدار می‌کاهد.

نشانگرهای دمایی که روی بسته بندی برچسب زده شده اند می توانند درباره ی بار حرارتی ای که سطح بسته بندی در زنجیره ی توزیع متحمل شده اطلاع بدهند و این کار را به صورت یک پاسخ قابل مشاهده به شکل تغییر شکل مکانیکی، تغییر رنگ یا جابه جایی رنگ انجام میدهند. به عنوان نمونه نشانگری به صوررت ورق های مستطیل شکل از جنس فیلم یا چسب روی محصول قرار می گیرد. این یک نشانگر به دما حساس است. و مصرف کنندگان با مشاهده ی وضعیت آن می توانند بفهمند که آیا محصولات غذایی فاسدشدنی در دمای بالا قرار گرفته اند یا نه.



( فروش ) های دیگر