فروش بسته بندی مواد غذایی در لواسان

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.


کنترل تغییرات رطوبت موجود در ماده غذایی در طول نگهداری آن بسیار مهم است. . برخی فراورده های غذایی مانند چیپس ، پفک و بیسکویت باید در موادی بسته بندی شوند که نفوذپذیری آنها به رطوبت خیلی کم باشد تا تردی آنها محفوظ بماند . همچنین از تبخیر برخی مواد غذایی باید جلوگیری گردد و در این موارد نیز باید از ورقه هایی با نفوذپذیری پایین است.فاده شود . در بقیه موارد از دست دادن نسبی رطوبت ماده غذایی مطلوب است. تا از عرق زدن و تراکم بخار آب در داخل پاکت بسته بندی و در نتیجه از بین رفتن شفافیت آن و خطر رشد کپکها جلوگیری شود .علاوه بر انتقال بخار آب به داخل و خارج مواد بسته بندی ، کنترل نفوذ پذیری این مواد نسبت به سایرگازها مانند اکسیژن و گاز کربنیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. .

این پیام‌ها می‌تواند باعث موفقیت کسب‌وکار شما و یا شکست آن شود. البته اگر به شکل حرفه‌ای است.فاده کنید، قطعا در موفقیت تجارت‌تان نقش دارد. همچنین می‌توانید پیام‌ها را در طراحی بسته‌بندی خود نیز قرار دهید. این یک روش عالی برای ارتباط مصرف کننده با محصول شماست.

یکی از راه های حفظ بهداشت مواد غذایی، بسته بندی آنهاست، زیرا بسته بندی علاوه بر جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم در مواد غذایی، از ارتباط بی دلیل و دست کاری خریدار با مواد غذایی نیز جلوگیری می کند. لذا مناسب است. به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی از فرد به مواد غذایی، از دست زدن فرد آلوده به ماده غذایی جلوگیری شود.



( فروش ) های دیگر