فروش بسته بندی مواد غذایی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به منظور دستیابی به تمام مشخصات ذکر شده، طراح گرافیک نه تنها باید طرح بسته بندی را به طور کامل بررسی کند، بلکه باید وضعیت آن را پس از چیدن در قفسه در کنار تعداد زیادی از محصولات مشابه و غیر مشابه نیز پیش بینی کند. قدم اول جلب توجه مخاطب به محصولات قرار داده شده در قفسه فروشگاه، قدم دوم جلب رضایت مشتری هنگامیکه یک بسته از محصول را در دستان خود دارد و قدم سوم حفظ رضایت مشتری تا زمان مصرف محصول و دورانداختن بسته بندی آن است..

دقت در انتخاب نوشته ها، چیدمان حروف روی بسته بندی، انتخاب فونت و نام مناسب نیز بسیار مهم است.. نوشته ها نیز جزء عناصر بصری هستند که با انتخاب صحیح می توان از تأثیر اشتباه و معکوس آنها بر بیننده جلوگیری کرد. فرم، بافت ها و ش کل همگی باید در جهت رسیدن به هدف به کار روند.

یکی دیگر از قدیمی‌ترین انواع بسته بندی مواد غذایی است.فاده از شیشه است.. شیشه هیچ واکنشی با مواد غذایی درون خود انجام نمی‌دهد و طعم محصول را کاملا حفظ می‌کند. همچنین بسته ‎بندی با شیشه مزیت نداشتن بو و کاملا بهداشتی بودن را نیز دارد. از سوی دیگر به دلیل شفاف بودن شیشه، به مصرف‌کننده اجازه روئیت مواد غذایی را می‌دهد. اما شیشه دارای معایبی مانند وزن زیاد، حساس به حرارت و شکستن است..



( فروش ) های دیگر