فروش بسته بندی مواد غذایی در ورامین

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..


فناوری نانو یک نوآوری جدید در انواع بسته بندی تجاری مواد غذایی است.. در این روش با است.فاده از فناوری نانو، به منظور نازک‌تر کردن بسته بندی ها و زیست محیطی کردن آن‌ها است.فاده می شود. این نوع بسته‌بندی، گازهای غذایی را کم کرده و سرعت فاسد شدن مواد را کاهش می‌دهد.

دقت در انتخاب نوشته ها، چیدمان حروف روی بسته بندی، انتخاب فونت و نام مناسب نیز بسیار مهم است.. نوشته ها نیز جزء عناصر بصری هستند که با انتخاب صحیح می توان از تأثیر اشتباه و معکوس آنها بر بیننده جلوگیری کرد. فرم، بافت ها و ش کل همگی باید در جهت رسیدن به هدف به کار روند.

به صورت کلی می‌توان به آینده صنعت بسته بندی در ایران امیدوار بود. با افزایش تولید محصول چه غذایی و چه غیر آن در کشور، تقاضا برای بسته بندی کالاها در کشور افزایش پیدا می‌کند و بهتر است. پیش از هر چیز نظارت و مدیریت در این صنعت افزایش پیدا کند تا روند رشد آن در مسیر درست خود طی شود و پیشرفت با نگاهی کارشناسی انجام بگیرد.



( فروش ) های دیگر