در رابطه با خانههای ویلایی و آپارتمانهای شخصیساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانهی موردعلاقه خودتون رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافیست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین.
در اجرای این پروژه درصد سرمایهگذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راههای ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.
همانند فاز ، این فاز هم دارای خانههای ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینهی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.
در برخی از مواد غذایی مانند گوشت اگر بخش کمی از محصول شفاف باشد امکان دارد منجر به نارضایتی مشتری شود، اما در برخی محصولات دیگر مانند شیر، آرد، برنج یا حتی خشکبار نمایش تنها بخش کوچکی از محصول داخل بسته کفایت میکند. این مسئله در مورد بسته بندی هایی مانند چیپس، بسیکوییت و خوراکی های خشک ضرورت چندانی ندارد، هرچند که طراحی های بسته بندی زیادی وجود دارد که در بخش هایی از خود شفافیت را حفظ کردهاند. در بسته بندی این خوراکی های خشک بیشتر مسئله بر سر جلوگیری از ورود رطوبت و بخار آب به داخل بسته است..
شناختهشدهترین نوع کارتن، کارتن تخم مرغ است. که به شکل تخم مرغ در آورده میشود تا در زمانی که محصول غذایی متحرک است.، از آن محافظت کند. همچنین کارتنهای آسپتیک نیز در این دسته قرار میگیرند. برای مثال میتوان به کارتن شیر، آبمیوه و سوپ اشاره کرد تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.
کنسرو سبزیجات، سس ها، چاشنی ها و ادویه جات، غذای بچه و مرباهای گوناگون در شیشه محافظت می شوند. بازار بسته بندی های شیشه ای رشد فراوانی در بخش هایی از اروپای شرقی داشته است.. این نوع بسته بندی عمده مصرف را در بسته بندی سبزیجات داشته است..
در اصل هدف این است. که به مخاطب گفته شود محصول موجود خوش طعم، سلامت و دارای ارزش غذایی بالاست. حال طراح باید به دنبال سمبل هایی از سلامتی و خوش طعمی بگردد تا همان احساس را ذهن خریدار بیدار کند. برخی فرم ها و رنگها در یک فرهنگ، معانی خاص یافته اند. بنابراین فرهنگ گروه مصرف کننده، در لیست اولویت مطالعات قرار دارد. مثلا چهار رنگ اصلی که برای سلامتی به آنها نیازمندیم عبارتند از سبز، قرمز، زرد و آبی. در موادغذایی توجه کمتری به رنگ آبی شده است.. زیرا این رنگ نسبت به سایر رنگها کمتر احساس مفید بودن، تحریک اشتها، سلامتی و غیره را القا می کند.
دقت در انتخاب نوشته ها، چیدمان حروف روی بسته بندی، انتخاب فونت و نام مناسب نیز بسیار مهم است.. نوشته ها نیز جزء عناصر بصری هستند که با انتخاب صحیح می توان از تأثیر اشتباه و معکوس آنها بر بیننده جلوگیری کرد. فرم، بافت ها و ش کل همگی باید در جهت رسیدن به هدف به کار روند.