این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
در بسته بندی فعال از حس گرها و شناساگرهای مناسب است.فاده می شود. البته هرچند آثار مثبت این نوع بسته بندی بر کیفیت، ایمنی و سلامت غذا تا رسیدن به دست مصرف کنندگان ثابت شده اما باید به جنبه های اقتصادی و بازاریابی آن نیز توجه داشت. محققان شکل های مختلفی از بسته بندی هوشمند را ابداع کرده اند که از جمله ی آنها بسته بندی هایی هستند که در آنها از حس گرهای اکسیژن، شناساگرهای نشان دهنده ی تازگی و بروز فساد در غذا، شناساگرهای سالم بودن بسته و شناساگرهای زمان دما است.فاده می شود. اگر مشکل صرفه ی اقتصادی بسته بندی های هوشمند حل شود است.فاده از آن ها در مواد غذایی از جمله گوشت و محصولات گوشتی اجتناب ناپذیر خواهد بود.
یکی از راه های حفظ بهداشت مواد غذایی، بسته بندی آنهاست، زیرا بسته بندی علاوه بر جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم در مواد غذایی، از ارتباط بی دلیل و دست کاری خریدار با مواد غذایی نیز جلوگیری می کند. لذا مناسب است. به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی از فرد به مواد غذایی، از دست زدن فرد آلوده به ماده غذایی جلوگیری شود.
یک محصول غذایی از اولین مراحل تولید و سپس در روند انتقال و جابه جایی به واسطه ها و سپس فروشگاهها تا رسیدن به مرحله پایانی، یعنی جای گرفتن در سبد خرید مصرف کننده و حتی در طول دوره مصرف با مخاطبان بسیاری مواجه خواهد بود. وقتی یک محصول در ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با مخاطب قرار بگیرد، در دستان او باشد و یا تنها در مسیر نگاه او، انتقال اطلاعات از محصول به مخاطب بلافاصله آغاز می شود. هر مخاطب با توجه به این که چه نوع ارتباطی با محصول دارد، به آن محصول توجه می کند و به دنبال اطلاعات لازم و مورد نیاز خود می شود. اطلاعاتی که یک کارگر بسته بندی، حمل کننده بار، واسطه فروش، فروشنده، یک فروشگاه یا یک مصرف کننده نیاز دارند با یکدیگر متفاوتند. می توان گروههای مخاطب یک محصول غذایی و نیازها و خواستههای آنها را به صورت منظم دسته بندی کرد. اما بزرگ ترین و مهم ترین آنها مصرف کننده نهایی است.. بنابراین سلایق و خصوصیات این گروه نقش مؤثرتر و مهم تری در تعیین مشخصات محصول دارند .
مصرف کننده دوست دارد آنچه می خرد ببیند و بنابراین شفا فیت وشیشه ای مانند بودن بسته های مواد غذایی نیاز ضروری در بسته بندی آنها است.. مواد غیر شفاف مانند سینی های سفید رنگ نیز در حد وسیعی مورد است.فاده قرار می گیرند . این سینی ها مانع از آن می شوند تا مصرف کننده هر دو طرف ماده غذایی راببیند که در برخی موارد مانند بسته بندی گوشت از عدم اعتماد و مقاومت خریدار میکاهد.
ظاهر یک ماده غذایی به تنهایی یا در یک بسته بندی ابتدایی و ساده نمی تواند گویای مشخصات محصول غذایی باشد. زیرا عناصر بصری در ظاهر آن تنها می تواند اطلاعاتی در مورد رنگ، فرم، حجم، ابعاد، زبری، نرمی و اطلاعات نسبی در مورد جنس ماده غذایی به بیننده انتقال دهند این اطلاعات در مجموع تصویری از طعم و خواص ماده غذایی در ذهن مخاطب رسم می کنند. تصویری که ممکن است. برداشتی نادرست، ابتدایی و مبهم از آن محصول باشد .برای ایجاد یک تصویر صحیح و جذاب، تولید کنندگان کالا باید اطلاعات تکمیلی تصویری یا نوشتاری را ضمیمه محصول کرده و به بازار عرضه کنند. در راستای دستیابی به این هدف هنر گرافیک با است.فاده از دانش عوامل بصری و شناخت خواسته ها و نیازهای مشتری، این اطلاعات را به تصویری زیبا، کارآمد و مفید تبدیل می کند. در بازاری با رقابتهای فشرده و حضور محصولات مشابه پرداخت حرفه ای تر و دقیق تر به بسته بندی و گرافیک بیش از پیش احساس می شود .