فروش بسته بندی مواد غذایی در چهاردانگه

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


در اوایل از سرب برای پوشاندن قوطی‌ها و مهر و موم کردن درب قوطی‌ها است.فاده می‌شد. اما متاسفانه این کار مرگ ومیر ناشی از مسمومیت غذایی را به دنبال داشت. مدتی بعد هم با بهبود فناوری، غذاهای کنسرو شده ایمن وارد بازار شدند. حالا مواد قبل از قرار گرفتن در قوطی پخته می‌شوند تا آلودگی آن‌ها از بین برود. از جمله این موادغذایی می‎توان به گوشت سبزیجات و میوه‌ها اشاره کرد.

برای هر کدام از نیازهایی که صنعت بسته بندی مواد غذایی به آن احتیاج پیدا می‌کند، دستگاه و ماشین‌ آلات یا یک فناوری در نظر گرفته شده است.. هر کدام از انواع مواد غذایی ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد که در نتیجه نیاز به بسته بندی خاصی هم پیدا می‌کند که بتواند تمام مشخصه‌های یک بسته است.اندارد را هم داشته باشد. این فناوری ها در زیر معرفی شده اند:

شناخته‌شده‌ترین نوع کارتن، کارتن تخم مرغ است. که به شکل تخم مرغ در آورده می‌شود تا در زمانی که محصول غذایی متحرک است.، از آن محافظت کند. همچنین کارتن‌های آسپتیک نیز در این دسته قرار می‌گیرند. برای مثال می‌توان به کارتن شیر، آبمیوه و سوپ اشاره کرد تا از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری شود.



( فروش ) های دیگر