اتاق تمیز ، کلین روم در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


پنل‌های اتاق تمیز مدولار دارای چندین ویژگی منحصر به فرد برای ساخت اتاق‌های تمیز پیشرفته و سایر محیط‌های کنترل‌شده برای کاربردهای مختلف مانند داروسازی، علوم زیستی، بیوتکنولوژی، بیمارستان‌ها، API، مواد شیمیایی، پردازش مواد غذایی، لبنیات و تجهیزات برق و الکترونیک هستند.

در چنین اتاق هایی از ایستا برای تعیین کلاس اتاق است.فاده شود اختلاف نظرهایی در حالت بهره برداری و کاری ماشین آلات و تجهیزات و یا هنوز به کار نگرفته شده باشند. بین فارماکوپه آمریکا و مجموعه قوانین جی ام پی اروپا اختلاف نظر هایی است.. اتاق تمیز یا کلین روم باید به گونه ایی ساخته شود که دارای کمترین حد آلایندگی و غبار باشد. مکان هایی مانند داروسازی و صنایع نیمه هادی بایستی دارای اتاق تمیز باشند. طراحی و ساخت با بهترین کیفیت معمولا در هر صنعتی که ذرات ریز و آلوده بر روی پایین آمدن کیفیت ساخت محصولات تاثیر بگذارد، وجود دارد.

شرکت تولیدی فرازکاویان (سهام خاص) فعالیت خود را از سال با تولید دستگاه های پرده هوا آغاز نموده و با توجه به نیاز بازار و کمبودی که در زمینه ی تجهیزات و لوازم اتاق تمیز (کلین روم) وجود داشت از سال تولیداتی مانند دوش هوا، کالاگذر، فن فیلتر یونیت، لباس های آنتی است.اتیک اتاق تمیز (کلین روم)، پرده پی وی سی، اتاق تمیز (کلین روم) و مبلمان اتاق تمیز (کلین روم) آغاز نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه