اتاق تمیز ، کلین روم در شهرک صنعتی شمس آباد ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


دارای چهارچوب و فریم از جنس آلمینیوم و آنادایز سخت میباشد. بدنه اصلی دربها با روکش ABS گلاسه ضد خش و یا از ساندویچ پنل با ضخامت میلیمتر و پوشش داخل پلی يوره تان B دارای سطوح رویی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد.

اتاق تمیز (کلین روم) در صنایع مختلفی کاربرد دارد و در هر صنعت دارای یک درجه و رتبه بندی است. و در حین طراحی و ساخت باید فضایی که قرار است. در آن اتاق تمیز ساخته شود بررسی شود و طبق است.انداردهای GMP ساخته شود. اتاق های تمیز در سه مرحله معتبرسازی یا  qualified می شوند، این مراحل شامل:

کلین روم ها به طور گسترده در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. نصب سریع و نگهداری آسان، این نوع از اتاق ها می تواند برای بسیاری از کاربردها، از کارهای پزشکی و دارویی گرفته تا تولید، مناسب باشد. اگر مطمئن نیستید که Cleanroom برای شما مناسب است. یال خیر می توانید با متخصصان آژند در ارتباط باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد