اتاق تمیز ، کلین روم در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

برگ جهان (بلگی جهان)، روستایی ییلاقی در منطقه لواسانات در دامنه‌های جنوبی البرز است. که از بلندی شکلی شبیه برگ چنار دارد. آبشار زیبایی تقریبا در ٫۵ کیلومتری روستا در یک دره رود قرار دارد که در اوایل بهار حسابی پرآب می‌شود. برای رفتن به آبشار، دو راه پیش رو دارید که یکی ماشین‌رو است. و دیگری از مسیر کوچه باغی زیبا عبور می‌کند.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ


طبقه بندی یک اتاق تمیز بر اساس حداکثر اندازه ذرات و حداکثر تعداد ذرات مجاز در داخل اتاق تمیز به ازای هر واحد حجم است.. است.اندارد های خاصی برای دسته بندی هر یک از اتاق های تمیز معرفی شده که برخی از آن ها فقط در کشورهای خاصی مورد است.فاده قرار می گیرند. بعضی نیز بین المللی اند و قابل است.فاده برای همه کشورها می باشد.

ورود و خروج کنترل نشده و تجمعات بیش از حد یکی دیگر از دلایل گسترش آلودگی و کاهش ایمنی فضای است.ریل اتاق تمیز است.. از این رو محدود کردن رفت و آمد ها و کاهش تردد های بی مورد در فضای داخل اتاق تاثیر بسیار زیادی در کاهش روند گسترش عوامل و میکروارگانیسم های آلوده کننده خواهد داشت.

اتاق تمیز با توجه به نوع و کاربرد آن انواع مختلفی دارد و است.انداردهای متفاوتی نیز برای سنجش میزان آلودگی در این کلین روم ها است.فاده می شود. به عنوان مثال ISO یکی از این است.اندارد هاست در این است.اندارد میزان آلودگی ها براساس تعداد ذرات کمتر از نیم میکرون در یک فوت مکعب اندازه گیری و تعیین می شود. علاوه بر است.فاده از این است.اندارد ها اتاق تمیز دارای جنس خاصی از دیوارها و ساختمان است. و به گونه ای خاص برای از بین بردن منبع آلودگی ها ساخته می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان