اتاق تمیز ، کلین روم در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


این مجموعه از است.اندارد ها جهت افزایش کارایی GMP در صنایع حساس وضع می گردد. رعایت این است.اندارد از سوی تولید کنندگان محصولات دارویی انسانی و حیوانی بسیار موثر بود این سیستم تحت نام مجموعه قوانین GMP اتحادیه اروپا مورد است.فاده قرار می گیرد. پرسنل باید از لباس های مخصوص است.فاده کنند و برای رسیدن به سطح مطلوبی از تمیزی مورد نظر بایستی از هواسازهای مجهز به فیلتر با کارایی بسیار دقیق و بالا است.فاده شود.

دارای چهارچوب و فریم از جنس آلمینیوم و آنادایز سخت میباشد. بدنه اصلی دربها با روکش ABS گلاسه ضد خش و یا از ساندویچ پنل با ضخامت میلیمتر و پوشش داخل پلی يوره تان B دارای سطوح رویی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد.

یکی از توصیه‌های بسیار مهم در خصوص کاهش آلودگی کلین روم در محیط های مختلف، اهداف طراحی و ساخت شبکه های مناسب و سیستم های تهویه مطبوع به منظور فیلتراسیون و کنترل ورود و خروج میکروارگانیسم ها در فضای است.ریل اتاق تمیز است.. است.فاده از این سیستم و شبکه های وابسته به آن، از مهمترین اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ ایمنی فضای است.ریل آن به شمار می آید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا