اندازه گیری ابعاد در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


یکی از پارامترهایی که در یک دوربین مهم است. اندازه ی فیزیکی یک پیکسل بر روی تراشه ی سنسور اخذ تصویر است.. اندازه ی هر پیکسل در یک دوربین  از حدود * میکرون شروع شده و با افزایش رزولوشن آن  این اندازه کاهش می یابد. به عنوان مثال در یک دوربین ۵ مگاپیکسل در حدود / میکرون می باشد.

در بسیاری از کاربردهای اندازه گیری یک نمای عمود از جسم مورد نیاز است. تا یک اندازه گیری خطی صحیح صورت گیرد. در بسیاری از موارد قطعات مکانیکی نمی تواند در جای صحیح خود در جلوی دوربین قرار گیرد( برای مثال به دلیل ارتعاشات) یا شکل قطعه به گونه ای است. که اندازه گیری باید در عمق های مختلفی صورت گیرد و یا این که ضخامت جسم(و در نتیجه سطح مورد بررسی) متغیر خواهد بود. در نتیجه یک

همان گونه که مشاهده می شود، مقدار رنگ خاکستری مرز لبه، ترکیبی از مقدار رنگ خاکستری سمت یک سمت لبه و مقدار رنگ خاکستری سمت دیگر لبه هست. با مقایسه این دو رنگ امکان بدست آوردن مکان دقیق مرز با دقت کسری از یک پیکسل امکان پذیر می گردد. این محاسبه یک درون یابی است. و به شکل زیر نوشته می شود:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه