اندازه گیری ابعاد در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..


در حین عملیات اندازه گیری جزء پیکسل (subpixel) ، نرم افزار سطح رنگ خاکستری در پیکسل های هم جوار نقطه اندازه گیری را بررسی می نماید. نرم افزار این اطلاعات را برای درون یابی و تخمین مکان دقیق مرزها با دقت کسری از یک پیکسل است.فاده می کند.

برای انتخاب لنز و دوربین مناسب لازم است. ابتدا به بررسی پارامترهای ورودی به لنز و دوربین بپردازیم. انتخاب لنز Telecentric بر اساس بزرگنمایی آن صورت می گیرد. بزرگ نمایی نسبتی بین ناحیه ی واقعی که در تصویر دیده می شود( Field of view ) و تصویر تشکیل شده بر روی سنسور دوربین است.. ناحیه ی واقعی تصویر بستگی به ابعاد مورد نیاز برای بررسی دارد و به گونه ای باید انتخاب شود که بتواند تمامی قطعه را با احتساب جابجایی های احتمالی آن در بر گیرد.

علاوه بر آن که با بهبود تجهیزات اپتیکی می توان از ریخت افتادگی تصویر را بهبود بخشید، توسط کالیبره نر افزاری نیز می توان این انحرافات را تا حد قابل قبولیکاهش داد. نحوه کار به این صورت است. که یک الگوی دقیق را)دقت آن باید حداقل ده درصد اندازه گیری باشد ( در جلوی دوربین قرار داده می شود. این الگو، با ابعاد و توصیف آن ،در نرم افزار تعریف شده است. نرم افزار با محاسبه تفاوت مابین الگوی پیش فرض و  تصویر اخذشده از همان الگو در جهان واقعی ، اقدام به جبران انحرافات و تبدیل به تصاویری خالی از هر گونه تغییر فرم و انحراف می نماید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان