اندازه گیری برق و الکترونیک در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.

در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.

کلبه‌های شله جزو اقامتگاه‌های محبوب دیزین هستند که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب‌اند. این اقامتگاه‌ها، کلبه‌هایی هستند که متناسب با طبیعت کوه‌ها و با سقف‌هایی شیروانی ساخته شده‌اند. اگرچه شله‌ها در دل کوه قرار دارند؛ اما می‌توان با اتومبیل نیز به آن‌ها دسترسی داشت.


 به منظور اندازه گیری ولتاژ مدار، از وسیله‌ای به نام ولت متر است.فاده می‌شود. ولت متر نیز به منظور اندازه گیری ولتاژ به صورت موازی با آن قرار می‌گیرد. ولت متر نیز دو نوع AC و DC دارد. در صورتی که بخواهید ولتاژ شبکه را در داخل تابلو برق اندازه گیری کنید، ابتدا باید دو سر ولت متر را به صورت مستقیم به شین‌های مورد نظرتان وصل کنید، اما در حالتی که قصد داشته باشید ولتاژ فازهای مختلف را نسبت به سیم نول یا ولتاژ دو به دو فازها را اندازه بگیرید، باید از کلید سلکتور ولت است.فاده کنید.

فرکانس‌مترهای دیجیتالی نیز دقت بالایی دارند. فرکانس‌مترها به صورت موازی به شبکه وصل می‌شوند. فرکانس‌مترهای ارتعاشی در برابر عوامل خارجی نسبت به فرکانس‌مترهای عقربه‌ای مقاوم‌تر هستند. فرکانس‌مترهای عقربه‌ای نیز بیشتر در نیروگاه‌ها و تابلوهای پست توزیع کاربرد دارند. عمده کاربرد این وسیله زمان است. که دو آلترناتور را با هم پارالل می‌کنند یا ژنراتوری را به شبکه برق شهری وارد می‌کنند.

با توجه به تأثیر عملکرد تجهیزات الکتریکی در سیستم برقی ساختمان، اندازه گیری پارامترهای مربوط به آن‌ها و بررسی عملکرد صحیح چنین تجهیزات الکتریکی اهمیت می‌یابد. به منظور اندازه گیری پارامترهای مختلفی چون ولتاژ، توان، انرژی، فرکانس، جریان و &#; دستگاه‌های اندازه گیری الکتریکی مختلفی است.فاده می‌شوند که کاربرد و نحوه است.فاده هر یک متفاوت است.. در این مطلب سعی شد مهم‌ترین این دستگاه‌ها به همراه کاربردشان معرفی شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین