حمام التراسونیک در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

قیمت منوی رستوران لوتوس دیزین نسبت به کیفیت بالای غذا مناسب است.. و بخش‌های مختلف این رستوران نیز به لحاظ دکوراسیون متفاوتند اما شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رستوران لوتوس که در کیلومتری پیست دیزین تهران قرار دارد، نزدیکی و دسترسی آن به هتل گاجره  است. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل های دیزین به حساب می‌آید.

رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.


ویژگی های دستگاه عبارتند از وزن ، ظرفیت ، ابعاد ، جنس و ولتاژ کاری دستگاه می باشد که حتما باید به آن توجه شود. هنگام خرید دستگاه اولتراسونیک حتما باید توجه کنید قطعه ها و وسایلی که قرار است. در داخل حمام التراسونیک قرار گیرد ، بتواتد به راحتی در دستگاه جای گیرد. دستگاه باید قدرت کافی در پاکسازی دستگاه مورد نظر داشته باشد. علاوه بر موارد بیان شده ویژگی های دیگری نیز بر انتخاب و خرید حمام اولتراسونیک تاثیر دارد. مانند توان گرمایشی ، فرکانس التراسونیک ، ضخامت ورق مخزن ، کنترل خودکار دما و &#;

اول اینکه شوینده را به شدت فعال می کند، یعنی باعث می شود که شوینده به طرز بسیار قابل ملاحظه ای فعال تر شود و زمان شستشو کاهش پیدا کند. دوم اینکه چون کاویتاسیون پدیده ای است. که در اشل بسیار کوچک و میکروسکوپی اتفاق می افتد، نتیجتاً باعث پاکسازی آلودگی در تمام نقاط کور و ریز قطعه می گردد. 

حمام التراسونیک از یک مخزن تشکیل شده است. که در داخل آن حلال های مختلف بر اساس قطعاتی که قرار است. شستشو داده شود ، ریخته می شود . امواج الکترومغناطیسی به وسیله ژنراتور آلتراسونیک تولید می شود. این سیگنال ها به ارتعاشات مکانیکی تبدیل شده و حباب های بسیار ریز میکروسکوپی تولید می کند. به این پدیده کاویتاسون گفته می شود. با ایجاد فشار بالا و پایین ، حباب ها با سرعت بیشتری تولید شده و در اثر برخورد به قطعه ای که برای شستشو در داخل حمام آلتراسونیک انداخته شده است. ، بسیار سریعتر آلودگی های موجود بر روی قطعه را تمیز می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین