نشت یاب و آنالایزر گاز در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله اسکی بشقابی بدون توقف در مسیر خود حرکت می‌کند. افراد باید درسمت چپ مسیر حرکت تله اسکی بشقابی قرار بگیرند و تا هنگامی که یک میله تله اسکی برسد صبر کنند. با رسیدن یک تله اسکی بشقابی آن را بگیرند و بین دو پای خود قرار دهند. این‌گونه ورزشکاران تا ارتفاع دلخواه بالا سر می‌خورند. دو نکته ایمنی و مهم در است.فاده از تله‌سیژ بشقابی وجود دارد. نکته اول اینکه نباید وزن خود را روی سطح بشقابی انداخت؛ زیرا این بخش تنها به‌عنوان هل‌دهنده عمل می‌کند و نکته دوم محل رها کردن تله‌سیژ بشقابی است. که نباید در شیب از آن پیاده شد.

نوع قرارگیری کلبه‌های شله به‌گونه‌ای است. که راه دسترسی اتومبیل به آن‌ها وجود دارد. معماری سنتی این شله‌ها هم‌خوان با فضای کوهستانی منطقه است. و با سقف شیروانی خود بسیار چشم‌نواز‌تر به نظر می‌رسند. بعضی شله‌ها بزرگ‌تر هستند و امکان اقامت حدود نفر را دارند. این کلبه‌ها به‌دلیل ترافیک بالای مسافران در آخر هفته، کمتر از دو روز رزرو اجاره داده نمی‌شوند. اگر قصد اقامت در این شله‌ها را دارید، باید چند روز پیش از مراجعه به دهکده دیزین رزرو انجام دهید. 

نحوه است.فاده از تله اسکی بشقابی نیز به این صورت است. که باید منتظر بمانید تا میله‌ای از راه برسد. سطح بشقابی را میان پاهای خود قرار دهید و زمانی که به ارتفاع دلخواه رسیدید، از آن پیاده شوید. حواستان باشد که در طول مسیر، تمام وزن خود را روی سطح بشقابی نیندازید و در شیب نیز از آن پیاده نشوید.


دی اکسید کربن گازی بی رنگ و بی بو با فرمول شیمیایی CO می باشد. صنایع غذایی، شیمیایی و صنعت نفت مورد است.فاده قرار می گیرد. با توجه به کاربردهای بسیار زیاد این گاز، احتمال نشتی این گاز یا وجود بیش از حد گاز می تواند مشکل ساز باشد. این گاز نسبت به گازهای دیگر خطر کمتری برای محیط زیست دارد اما مقدار مشخصی از آن می تواند خطرناک باشد. نشانه مسمومیت گاز مونوکسید کربن سردرد می باشد. در تجهیزاتی نظیر کپسول های آتش نشانی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع شیمیایی برای تولید متانول، صنعت کشاورزی برای فوتوسنتز گیاهان، گلخانه های بزرگ برای ایجاد محصول بهتر از تزریق گاز CO در محیط کشت مورد است.فاده قرار می گیرد.

سنسورهای دقیق و حساس تعبیه شده در این دستگاه به سرعت نشتی ها، نقطه خروج گاز از منبع و میزان گاز پخش شده را بررسی و آشکار می سازند و با انتشار آلارم یا روش های هشدار دهنده دیگر به کاربر یا اپراتور وجود گاز را هشدار می دهند. سیستم های نشت یاب مختلفی در بازار هستند و همه سعی در یافتن دقیق و سریع این پدیده خطر آفرین هستند. انواع مختلف سنسور ها شامل سنسور های گاز قابل احتراق، آشکار سازی های فوتونیزاسیون، سنسور مادون قرمز، سنسور های التراسونیک، سنسور های نیمه هادی، سنسور های گاز الکتروشیمیایی و غیره هستند.

این ابزار دقیق دارای سنسور انعطاف پذیری است. که می توانید آن را در مکان های غیر قابل دسترس نیز است.فاده نمایید. معمولا در حین فرآیند پیدا کردن نقطه نشت، وقتی به نقطه مورد نظر نزدیک می شوید با انتشار آلارم افزایشی کاربر را از محل نشت آگاه می سازد. برخی از مدل ها قابلیت نصب ثابت در محیط را دارد و در محیط هایی که پایش پیوسته نشتی گاز مورد نیاز است. به کار می رود. عواملی نظیر واشر های قدیمی، پوسیدگی و ترک لوله ها سبب این نشتی ها می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین