اندازه گیری برق و الکترونیک در ورامین ( مشاوره و اجرا )

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.


دستگاه اندازه گیری الکتریکی انواع مختلفی دارند که هر یک برای اندازه گیری پارامتر متفاوتی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع دستگاه اندازه گیری الکتریکی و کاربرد هر یک بپردازیم. در صورتی که قصد دارید یک بار برای همیشه با انواع دستگاه اندازه گیری آشنا شوید و کاربرد هر یک را به درستی بشناسید، بهتر است. با ما همراه باشید.

 وات متر وسیله‌ای است. که برای اندازه گیری توان حقیقی مصرف‌کننده‌ها است.فاده می‌شود. ولت متر یک سیم پیچ جریان و یک سیم پیچ ولتاژ دارد. سیم پیچ جریان به صورت سری و ولتاژ به صورت موازی به مصرف‌کننده‌ها متصل می‌شود. در واقع دو سیم پیچ در وات متر تشکیل دو مدار مجزا از هم را می‌دهند. وات متر دیجیتالی، مقدار توان اندازه گیری شده را به صورت عدد در صفحه نمایش نشان می‌دهد. لازم به ذکر است. که مشخصاتی مانند گالوانومتر، زاویه انحراف کامل عقربه و نحوه نصب در وات مترها مهم بوده و لازم است. در بسته بندی آن‌ها مشخص شوند.

تایمر از جمله وسیله‌های فرمان‌دهنده در مدارهای کنترل اتوماتیک است.. وظیفه تایمر، کنترل مدار در مدت زمان مشخص است.. در صنعت گاهی نیاز است.، یک مدار برای مدت زمان معینی کار کند یا پس از مدت زمان مشخصی شروع به کار کند و خاموش شود، در چنین مواردی از تایمر است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین