تجهیزات لیزری در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کمی بعد وارد دشت ورامین شدیم در هر قدم نهر آبی بود که از کوهستان سرازیر می‌شد به مزارع سبز و خرمی برخوردیم. زارعین در مزارع مشغول کار بودند ما به تماشای یک قرقی مشغول شدیم که در هوا پرواز می‌کرد و ناگهان به زمین فرود آمد و مرغی را شکار کرد. دشت مانند تابلوی دورنمایی است. که گویی به دست نقاشان ژاپنی با نقش‌های ته طلایی مطلوبی در زمینه سیاه ساخته شده‌است، از دور دهکده‌ای دیده می‌شود که در دامنه کوه واقع است. و از تابش اشعه خورشید منظره خاصی دارد…

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.


عملکرد و کنترل دستگاه لیزر صنعتی توسط کامپیوتر صورت می گیرد‌. عملکرد آن بسیار آسان است. بدین ترتیب که طراح با اجرای طرح موردنظر خود به وسیله نرم افزار های گرافیکی آن ها را به دستگاه لیزر ارسال کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه، دستگاه متریال موردنظر را به صورت اتوماتیک برش می دهد.

دستگاه لیزر حکاکی می توانند انواع طرح و نقش، نوشته، بارکد، تاریخ و یا هر اطلاعات دیگری را بر روی انواع متریال حک کنند. در این دستگاه ها با برداشتن عمق مشخصی از قطعه مورد نظرعملیات حکاکی انجام می شود. این دستگاه ها در دو مدل نوین و فینو طراحی و ارائه شده اند. لیزر حکاکی مدل فینو دارای یک میز اختصاصی است. که انجام فرآیند حکاکی را بسیار سهل تر نموده است.. در دستگاه لیزر حکاکی مدل نوین اما میز اختصاصی وجود ندارد. ابعاد کوچک این دستگاه این مدل را تبدیل به یک مدل پرتابل برای حکاکی نموده است..

سیستم‌های برش و جوش لیزر ۵ و محورساخت فرانوران شما را قادر خواهند ساخت انواع قطعات پرسی را بعد از مرحله کشش و فرم­‌دهی برشکاری کنید. همچنین با تعویض سر برش و جایگزینی سر جوش لیزر، طیف وسیعی از کاربردهای جوش لیزر در دسترس شما خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین