حمام التراسونیک در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


حمام التراسونیک از یک مخزن تشکیل شده است. که در داخل آن حلال های مختلف بر اساس قطعاتی که قرار است. شستشو داده شود ، ریخته می شود . امواج الکترومغناطیسی به وسیله ژنراتور آلتراسونیک تولید می شود. این سیگنال ها به ارتعاشات مکانیکی تبدیل شده و حباب های بسیار ریز میکروسکوپی تولید می کند. به این پدیده کاویتاسون گفته می شود. با ایجاد فشار بالا و پایین ، حباب ها با سرعت بیشتری تولید شده و در اثر برخورد به قطعه ای که برای شستشو در داخل حمام آلتراسونیک انداخته شده است. ، بسیار سریعتر آلودگی های موجود بر روی قطعه را تمیز می کند.

پدیده کاویتاسیون که به آن حفره زائی نیز می گویند، عبارتست از تشکیل حباب های ناپایدار در مایع در اثر تغییرات فشار. حالا باید به این پرسش جدید پاسخ دهیم که کاویتاسیون چه ربطی به شسته شدن قطعه دارد؟ جواب: هیچ ربطی! در واقع اصل پدیده کاویتاسیون ربطی به شستشه شدن قطعه ندارد، آنچه باعث تمیز شدن قطعه می گردد، شوینده ای هست که درون آب وجود دارد و بنابراین اگر شوینده مناسبی را انتخاب نکنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که قطعه شما تمیز گردد! اما در اینجا نقش پدیده کاویتاسیون حائز اهمیت هست. در واقع، پدیده کاویتاسیون دو مزیت دارد:

معمولاً این دستگاه ها در حجم های بالا ساخته می شوند، محدوده حجم رایج از لیتر تا لیتر می باشد. همچنین امکان ساخت دستگاه التراسونیک به صورت سفارشی با ابعاد مورد نظر مشتری می باشد. معمولاً به دلیل حجم بالا و آلوده شدن آب، نیاز به سیستم فیلتراسیون دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین