تجهیزات لیزری در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


دستگاه لیزر حکاکی می توانند انواع طرح و نقش، نوشته، بارکد، تاریخ و یا هر اطلاعات دیگری را بر روی انواع متریال حک کنند. در این دستگاه ها با برداشتن عمق مشخصی از قطعه مورد نظرعملیات حکاکی انجام می شود. این دستگاه ها در دو مدل نوین و فینو طراحی و ارائه شده اند. لیزر حکاکی مدل فینو دارای یک میز اختصاصی است. که انجام فرآیند حکاکی را بسیار سهل تر نموده است.. در دستگاه لیزر حکاکی مدل نوین اما میز اختصاصی وجود ندارد. ابعاد کوچک این دستگاه این مدل را تبدیل به یک مدل پرتابل برای حکاکی نموده است..

کار با دستگاه برش لیزر صنعتی نیاز به تخصص بالایی نداشته و با آموزش‌های ابتدایی می ‌توان از این دستگاه است.فاده نمود. جهت شروع به کار با دستگاه برش لیزر صنعتی، ابتدا به یک مکان جهت قرارگیری دستگاه، کامپیوتر و برنامه‌ هایی مانند فوتوشاپ نیاز خواهد بود. در هنگام کار با دستگاه لیزر صنعتی به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه، اپراتور می ‌تواند قدرت و سرعت دستگاه را تنظیم کرده و فایل را واگذاری و مابقی کار را به عهده دستگاه بگذارد.

سیستم‌های برش و جوش لیزر ۵ و محورساخت فرانوران شما را قادر خواهند ساخت انواع قطعات پرسی را بعد از مرحله کشش و فرم­‌دهی برشکاری کنید. همچنین با تعویض سر برش و جایگزینی سر جوش لیزر، طیف وسیعی از کاربردهای جوش لیزر در دسترس شما خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس