تست و کنترل مایعات در شهر قدس ( مشاوره و اجرا )

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


در مخزن مورد نظر تجهیزی نصب می شود که می تواند سطح مایع را تشخیص دهد و به رله سیگنال بفرستد. وقتی سطح مایع از حد مشخصی بالاتر رود، رله برای جلوگیری از سرریز مخزن، فرمان قطع ورودی مخزن و وصل خروجی مخزن را صادر می کند و برعکس وقتی سطح مایع از حد مشخصی پایین تر رود رله برای جلوگیری از خالی شدن مخزن، فرمان وصل ورودی مخزن و قطع خروجی آن را می دهد. رله کنترل سطح را می توان به صورت تک سطحی و دو سطحی است.فاده کرد.

پس از تميزكاري مايع نافذ اضافي، ماده آشكار ساز اعمال مي‌گردد. آشكارساز ممكن است. بصورت پودر خشك يا به صورت پودر معلق در يك مايع با سرعت تبخير بالا باشد. اعمال آشكارساز بايد به نحوي صورت گيرد كه يك لايه نازك و يكنواخت روي سطح قرار گيرد. بهترين راه، اعمال ماده آشكارساز در چند مرحله و به صورت لايه‌هاي نازك مي‌باشد. ضخيم بودن لايه آشكارساز مانع از نمايان شدن ناپيوستگي‌هاي ريز مي‌گردد.

در تمام انواع فوق، مراحل انجام تست مشابه مي‌باشد، غير از روش قابل شستشو پس از امولسيون‌سازي كه داراي يك مرحله اضافي اعمال ماده امولسيون‌ساز مي‌باشد. بي‌دقتي در هر يك از مراحل انجام تست، سبب كاهش حساسيت بازرسي مي‌گردد. مراحل انجام تست به شرح ذيل مي‌باشند:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس