حمام التراسونیک در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


آیا آب در هر دمائی به جوش می آید ؟ اگر فردی باشید که با اصول ترمودینامیک آشنا باشید، قطعاً پاسخ این سوال را می دانید. بلی، آب می تواند در هر دمائی به جوش آید!…. در واقع دمایی گه در آن آب شروع به جوشیدن می کند ارتباط تنگاتنگی با فشار دارد. کافی است. شما فشار آب را کاهش دهید، خواهید دید که نقطه جوش آب کاهش پیدا می کند. 

دستگاه های آلتراسونیک، بهترین گزینه جهت شستشوی قطعات صنعتی بزرگ می باشند. اگر با قطعه ای سر و کار دارید که آلودگی دارد و نمی توانید قطعه را به راحتی تمیز کنید، دستگاه آلتراسونیک بهترین گزینه برای شماست. این دستگاه می تواند تمامی نقاط کور و ریز قطعه مورد نظر شما را تمیز نماید. همچنین اگر تعداد قطعات مورد نظر شما زیاد می باشد و روزانه مجبور هستید تعداد کثیری کالا را تمیز نمائید، دستگاه التراسونیک می تواند به شما کمک کند. 

حمام التراسونیک از یک مخزن تشکیل شده است. که در داخل آن حلال های مختلف بر اساس قطعاتی که قرار است. شستشو داده شود ، ریخته می شود . امواج الکترومغناطیسی به وسیله ژنراتور آلتراسونیک تولید می شود. این سیگنال ها به ارتعاشات مکانیکی تبدیل شده و حباب های بسیار ریز میکروسکوپی تولید می کند. به این پدیده کاویتاسون گفته می شود. با ایجاد فشار بالا و پایین ، حباب ها با سرعت بیشتری تولید شده و در اثر برخورد به قطعه ای که برای شستشو در داخل حمام آلتراسونیک انداخته شده است. ، بسیار سریعتر آلودگی های موجود بر روی قطعه را تمیز می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس