تجهیزات لیزری در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

دستگاه های لیزر حکاکی مارکینگ را میتوان یکی از اصلی ترین دسته های لیزر صنعتی دانست. با است.فاده از لیزر های حکاکی امکان حکاکی متن، تصویر، اعداد و &#;  روی متریال گوناگون از جمله انواع فلزات، چوب، چرم، آینه و &#; وجود خواهد داشت. از برترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به سایر روش ها میتوان به عدم است.فاده از جوهر اشاره کرد. در این روش به علت انجام حکاکی روی بدنه سطوح و در عمق های دلخواه امکان کمرنگ شدن و یا پاک شدن متن و یا تصویر حک شده به صفر خواهد رسید.

انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه