نشت یاب و آنالایزر گاز در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


فروشگاه اینترنتی سیان شاپ با هدف ارائه خدمات در زمینه فروش و بازرگانی تجهیزات تست و کالیبراسیون و همچنین ابزار دقیق فعالیت خود را از سال ۸۵ آغاز نموده و با همکاری متخصصان و پژوهشگران کارآزموده سعی در خدمت رسانی به جامعه علمی و صنعتی کشور نموده است..

نشت یاب های گاز به طور عمومی در کارخانه های صنعتی، پالایشگاه ها، تولیدات دارویی، تاسیسات فوم سازی، کارخانه های کاغذ سازی، تجهیزات هواپیمایی و ساخت کشتی ها، عملیات تولید مواد مخاطره آمیز، تاسیسات تصفیه آب، وسایل نقلیه، هواسازها در محیط داخلی و تست کیفیت هوا ، صنایع فضایی و فضا پیما ها و همچنین منازل مسکونی است.فاده می شوند.

گروه بازرگانی NDTKALA  ( فروشگاه ان دی تی کالا ) در سال با هدف تامین تجهیزات NDT و مواد مصرفی تست های غیر مخرب ایران تاسیس گردید . ( فروشگاه ان دی تی کالا ) بر آن است. تا با مشاوره رایگان قبل از خرید ، بهترین تجهیزات تست غیر مخرب و با کیفیت ترین مواد مصرفی را با قیمت هایی مناسب تقدیم مشتریان خوب نماید. از دیرباز شعار ( فروشگاه ان دی تی کالا ) خرید مطمعن ، خدمات پس از فروش با قیمت هایی باورنکردنی بوده است.. مشتریان ما در ( فروشگاه ان دی تی کالا ) با راهکارهایی بسیار عالی خریدی مطمعن را تجربه خواهند کرد. کالاهایی از قبیل فیلم رادیوگرافی صنعتی ، انواع ضخامت سنج های فلز ، انواع ضخامت سنج های رنگ ، انواع دستگاه های التراسونیک ،انواع اسپری های تست جوش و &#; را در سایت ( فروشگاه ان دی تی کالا ) به صورت آنلاین خرید نمائید. لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه