تست و کنترل مایعات در بازار لاله زار ( مشاوره و اجرا )

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




مواد نافذ قابل شستشو با آب، حاوي تركيبات امولسيون‌ هستند كه اين موضوع امكان شستشو با آب را مهيا مي‌سازد. جهت تميزكاري مواد نافذ قابل شستشو با حلال، بايد از يك حلال مناسب است.فاده نمود. در دسته سوم ابتدا يك ماده امولسيون‌‌ساز اعمال مي‌شود، كه وظيفه آن جدا نمودن ماده نافذ از روي سطوح مي‌باشد، سپس مواد نافذ به راحتي با آب قابل شستشو خواهند بود.

حساسيت بازرسي با روش مايعات نافذ به سايز ذرات پودر آشكارساز و ضخامت لايه اعمال شده بستگي دارد. ذرات درشت و اعمال لايه ضخيم، از حساسيت تست مي‌كاهند با خارج شدن مايع نافذ از درون ناپيوستگي‌ها، علائمي با سايز بزرگتر از ابعاد واقعي ناپيوستگي ايجاد مي‌شود كه به راحتي قابل رويت مي‌باشند.

هدف از برگزاری این دوره آموزش کاربردی فراگیران برای کسب مهارت در بازرسی فنی و تست جوش و سایر قطعات صنعتی با است.فاده از روش مایعات نافذ با است.فاده از تکنیک های موجود است.. آموزش و صدور گواهینامه در این دوره بر اساس راهنمای SNT-TC-Aاز انجمن تستهای غیر مخرب آمریکا ( ASNT ) صورت می پذیردو در پایان دوره علاوه بر گواهی حضور در دوره (Attendance) ، گواهینامه بین المللی PT Level I,II به قبول شدگان در آزمون های نهایی اعطااء خواهد گردید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار