حمام التراسونیک در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;.

 ژنراتور آلتراسونیک از اصلی ترین قطعات دستگاه می باشد. ژنراتور وظیفه دارد جریان برق را دریافت کرده و آن را بدون نوسان و با ولتاژ و فرکانس مناسب دست ترانسدیوسر برساند. ژنراتور می تواند یک و یا چند فرکانس تولید نماید و مدل ژنراتور بستگی به نوع و مدل حمام اولتراسونیک دارد. و انتخاب مناسب آن ارتباط مستقیمی با کارکرد دستگاه دارد.

جنس مخزن آلتراسونیک صنعتی از فولاد ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم ساخته می شود و توانایی شستشوی قطعات بزرگ را نیز دارد. در خطوط تولید خودرو و سایر صنایع از این مدل دستگاه اولتراسونيك است.فاده می گردد. در این مدل ژنراتور از مخزن جدا می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار