تست و کنترل کیفیت در بازار لاله زار ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در خانه تست کنترل کیفیت ممکن است. چیزی به عنوان ساده به عنوان بازرسی بصری از محصول برای تعداد صحیح قطعات، رنگ آمیزی صحیح و یا آسیب قابل مشاهده، و یا این نوع از آزمایش ممکن است. یک سری پیچیده از آزمایش های آزمایشگاهی با دقت کالیبره شده برای تعیین ترکیب های شیمیایی و خواص دیگر از یک محصول تولید شامل. تست کنترل کیفیت در خانه رایج ترین شکل به کار گرفته شده از کنترل کیفیت است.. یک تولیدکننده ممکن است. انتخاب کند که یک بخش کنترل کیفیت جداگانه داشته باشد، یا آزمایش کنترل کیفیت ممکن است. در امتداد بخش های مختلف خط تولید انجام شود.

در این مرحله مواد پلی اتیلن ترفتالات به وسیله دستگاه ویسکومتر Anton-Paar مورد آزمایش قرار می گیرند و میزان ویسکوزیته آن ها سنجیده می شود و همچنین پریفرم های تولیدی برای سنجش میزان غلظت گازهای آزاد شده از جمله گاز است.الدهید و جلوگیری از انتشار گازهای خطرناک و غیر بهداشتی  به وسیله دستگاه کروماتوگرافی گازی PerkinElmer  مورد آزمایش قرار می گیرد.

آزمون ها و روش های کنترل کیفیت معمولاً به سه دسته اساسی تقسیم می شوند. این دسته بندی ها در خانه، برون سپاری و پانل های آزمون کاربر هستند. اگرچه همه تولیدکنندگان از هر سه نوع آزمایش کنترل کیفیت است.فاده نمی کنند، اما تقریباً همه تولیدکنندگان نوعی حسابرسی کنترل کیفیت را در فرایند ساخت پیاده سازی می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار