تست و کنترل کیفیت در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.


عبارت است. از اطمینان از تهیه و تولید کالا و خدمات طبق است.انداردهای تعیین شده یا (حصول تمامیت ویژگی‌های مطلوب در یک محصول). مثلاً اندازه‌گیری یا آزمون روی یک محصول یا کالا برای مشخص شدن این که آیا با مشخصات فنی مورد نظر مطابقت دارد یا خیر.

آزمون ها و روش های کنترل کیفیت معمولاً به سه دسته اساسی تقسیم می شوند. این دسته بندی ها در خانه، برون سپاری و پانل های آزمون کاربر هستند. اگرچه همه تولیدکنندگان از هر سه نوع آزمایش کنترل کیفیت است.فاده نمی کنند، اما تقریباً همه تولیدکنندگان نوعی حسابرسی کنترل کیفیت را در فرایند ساخت پیاده سازی می کنند.

بدون شک زمانی قطعات و تولیدات ساخت کشور می تواند در مسیر تولید موثر واقع شود که از نظر کیفیت قابل قبول و دارای است.اندارد های مورد نیاز باشد، در غیر اینصورت تلاشی بیهوده شده و آن قطعه یا دستگاه قابل است.فاده نبوده و نمی تواند جایگزین قطعات و دستگاه های وارداتی شود. از این رو لازم است. شرایط و ضوابط تست و کنترل کیفی قطعات و دستگاه ها طبق است.اندارد های روز دنیا انجام شده و خطاها رفع شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان