خدمات کالیبراسیون در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


با گذشت زمان، دقت هر دستگاه اندازه گیری شروع به کاهش می کند. معمولا این کاهش دقت به دلیل فرسایش طبیعی قطعات مختلف است.. اما ممکن است. به دلیل محیط نامناسب یا شوک های مکانیکی و الکتریکی نیز رخ دهد. سرعت کاهش دقت این تجهیزات می تواند با توجه به شرایط محیطی آن ها متفاوت باشد.

محل های خطرناکی مانند معدن، پالایشگاه نفت و گاز و تونل ها وجود دارد که باید با جدیت تمام مراقب آن باشید. دستگاه های گازسنجی یا آشکار ساز گاز نیز باید به دقت و در زمان تعیین شده، برای کالیبره شدن به آزمایشگاه ارسال شود. این تجهیزات شامل 

سنجش جرم و حجم ماده، چه به صورت صنعتی یا به صورت است.فاده های روزمره و عمومی، می بایست از دقت کافی برخوردار باشد. به عنوان مثال، اگر باسکول کالیبره نباشد، می تواند خسارت قابل توجهی به طرفین وارد نماید. انواع ترازوهای آنالیتیکال آزمایشگاهی و صنعتی، باسکول، ظروف حجمی و وزنه های است.اندارد نیز از جمله این تجهیزات هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان