وسایل دیداری در شهریار ( مشاوره و اجرا )

Visual aids-1
Visual aids-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.


. محمل های نوری:محمل هایی هستند که اطلاعات بر آنها با ایجاد تغییر در ویژگی های نوری محمل،برای مثال مات کردن سطحی خاص یا تغییر ویژگی های انعکاسی آن سطح ایجاد می شود که نمونه ی آن" صفحه فشرده ی بازنوشتی" یا "سی دی-آر دبلیو" است..(مرادی و،)

بروشور به معنای جزوه و دفترچه ای است. که توضیحات جامع و کاملی را در مورد یک موضوع یا فرآیند ارائه می کند. این توضیحات معمولاً با مجموعه ای از تصاویر همراه می شود. بروشور غالباً دارای جلد، رو و پشت و فاقد فضای قابل توجه در عطف است. و به صورت های گوناگون صحافی ارائه می شود. ویژگی منحصر به فرد بروشور که در کمترین محصول گرافیکی به چشم می آید قابلیت تغییر ابعاد در هنگام است.فاده و ارائه است.. به این معنی که هنگام ارائه یک بروشور این امکان وجود دارد که ابعاد آن × سانتی متر باشد ولی در هنگام است.فاده ممکن است. ابعاد این محصول به × سانتی متر افزایش یاید. از سوی دیگر بروشور معمولاً توسط عامل توزیع به مخاطب ارائه می شود. از آنجایی که بروشور در حکم یک نقشه راهنما در ارتباط با موضوع مورد توزیع است. دقت مخاطب نسبت به مطالب منعکس شده در آن نیز بیشتر خواهد بود. قطع متداول بروشور حداقل در ایران بطور معمول A یا A است..

- بروشورهای لتی بروشورهایی هستند که صفحات آنها بر روی هم تا می خورند و در نهایت بروشور به صورت مجموعه صفحات تا شده روی جلد، پشت جلد و صفحات داخل در اختیار مخاطب قرار می گیرد. ویژگی اصلی این بروشورها این است. که نیازی به دوخت صفحات به یکدیگر ندارند و صحافی آنها با خطوط تاخور انجام می پذیرد. نحوه تا خوردن صفحات بر روی هم ممکن است. به صورت رو به پشت باشد که در این صورت بروشور آکاردئونی گفته می شود. حالت دوم تا خوردن به این صورت است. که یک صفحه بر روی صفحه کنار خود تا شده سپس دو صفحه بر روی صفحه کناری تا می شود. و این حرکت در همان جهت تا خور اول ادامه پیدا می کند. این بروشورهای لتی را می توان دربی یا تودلی نیز می گویند. در حالت آکاردئونی پهنای لت معمولاً هم اندازه تعیین می شود. ولی در حالت توده ای معمولاً لت هائی که بر روی لت دیگر تا می شوند در پهنا کمی کوچکتر تعریف می شوند این امر به دلیل جلوگیری از قوس برداشتن و به اصطلاح شکم کردن بروشور به هنگام تا خوردن و بسته شدن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار