وسایل دیداری در غرب تهران ( مشاوره و اجرا )

Visual aids-1
Visual aids-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!

وضعیت شهرک غرب از لحاظ حمل و نقل عمومی بسیار مطلوب است. در میدان صنعت این محله ایستگاه تاکسی قرار دارد، ترمینال تاکسی واقع در این محله این امکان را برای شما فراهم میکند که به بیشتر نقاط تهران دسترسی داشته باشید اما تنها ایستگاه تاکسی نیست این منطقه دارای چندین ایستگاه اتوبوس هم هست از همه مهتر شهرک غرب دارای ایستگاه مترو واقع در میدان صنعت است..

خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.


- وسایل دیداری- شنیداری یا سمعی- ‌بصری، به آثار دارای هر دوی عناصر شنیداری و دیداری اشاره دارد که می‌تواند به تهیه و تولید این گونه آثار، یا ابزاری که برای ارایه این گونه آثار به کار می‌رود، نیز اشاره داشته باشد. تجهیزات دیداری- شنیداری فرایندهای مورد است.فاده در تلویزیون، فیلم‌ها، ویدیوها و چندرسانه‌ای‌ها (بازی‌ها، اینترنت، و غیره) را شامل می‌شود.

- بروشورهای اسلیپ کیس: بروشورهایی هستند که جلوی آنها به صورت یک فولدر یا پوشه ساخته و صفحات داخل آنها به صورت مجزا و جدا از یکدیگر تهیه می شوند. سپس این صفحات در داخل جلد یا همان فولدر قرار می گیرند. غالباً جنس بروشورهای اسلیپ کیس نسبت به صفحات داخل ضخامت بیشتری دارد. همچنین به دلیل عدم اتصال صفحات متن و جلد در صورتی که نیاز به جایگزین کردن متن جدید باشد این امر به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

امروزه یک اثر دیداری-شنیداری بر پایهٔ محتوایش (برنامه تلویزیونی، مستند، ویدئو، غیره) یا بر پایهٔ قواعد جاری یک کشور (مثلاً سازمانی که مسئولیت تعریف این آثار را داشته باشد) تعریف می‌شود. منابع دیداری-شنیداری می‌توانند به عنوان منبعی برای



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران