تسمه بسته بندی در دیزین ( فروش )

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

اگر پاراگلایدرسوار حرفه‌ای هستید یا به همراه یک حرفه‌ای به ارتفاعات پیست اسکی دیزین آمده‌اید می‌توانید پس از بالارفتن از ارتفاعات دامنه البرز، جایی که برای پرواز مناسب بود را انتخاب کنید و بر فراز پیست دیزین تهران سبک‌بار و پر از هیجان پرواز کنید.


از آنجایی که این جنس تسمه کاربرد زیادی در صنعت بسته بندی دارد، در این مطلب قصد داریم بیشتر با انواع آن آشنا شویم. در ادامه هر یک از تسمه های پلاستیی پپ (pp) به صورت جزئی تر توضیح می دهیم. با مهام بند کاسپین همراه باشید تا این محصول پر کاربرد را بهتر بشناسیم.

تسمه ‌کش بادی یا تسمه کش پنوماتیک عموماً در بسته‌بندی بسته‌های بزرگ و سنگین مانند پالت‌هایی که امکان جابجایی آن‌ها به راحتی وجود ندارد مورد است.فاده قرار می‌گیرد. وزن این دستگاه در حدود الی کیلوگرم است. که توسط اپراتور به راحتی حمل می‌شود.

حال به بررسی دو تفاوت مهم این دو نوع تسمه  با یکدیگر بپردازیم اما قبل از آن لازم است. بدانید که هر دوی این تسمه ها بر خلاف تسمه فلزی در برابر رطوبت اکسید نمی شوند، که خود مزیت مهمی در بسته بندی های صنعتی و صادراتی محسوب می گردد.



( فروش ) های دیگر در دیزین