تسمه بسته بندی در شهریار ( فروش )

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


صنایع بسته‌بندی دناپک، مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید تسمه بسته‌بندی و عرضه ملزومات بسته‌بندی است.. دناپک همچنین تولید‌کننده تسمه P.P در سایز و رنگ‌های مختلف است.. همچنین عرضه انواع دستگاه تسمه‌کش از دیگر خدمات این شرکت می‌باشد.

دستگاه است.رچ کش (Stretch Machine) یا سلفون کش از جمله دستگاه‌های پوششی پرکاربرد جهت بسته بندی مواد غذایی است. که به طور گسترده در کارخانجات صنایع غذایی و رستوران‌ها مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با قرار دادن یک لایه سلفون مرغوب بر روی ظروف محصولاتی همچون فرآورده‌های گوشتی، میوه و یا سبزیجات ...

بسته بندی وکیوم (Vacuum Packaging) از جمله روش‌های نوین و رایج بسته بندی است. که با است.فاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. این دستگاه‌ها با تخلیه هوای درون بسته، تزریق گازهای بی اثر و ایجاد فضای خلا در آن از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مخرب جلوگیری کرده و از فاسد شدن زودهنگام محتوی درون بسته جلوگیری...



( فروش ) های دیگر در شهریار