جعبه کارتن در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

– جعبه های فوق العاده محکم: کارتن های ۵ لایه در فلوت های BC و EB که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی حداقل ۵ ست (۵ECT ) . وزن آن نباید بیشتر از ۵ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از سانتی متر باشد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا از گلبرگ باکس سفارش قالب آماده کارتن را نیز امکان پذیر است.؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد." } },{ "@type": "Question", "name": "برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود." } },{ "@type": "Question", "name": "قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ ، آماده خدمت‌رسانی به تولید کنندگان محترم با نازلترین قیمت می‌ باشد. برای محاسبه ورق به کار رفته برای تولید کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس از فرمول زیر است.فاده می شود : طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن" } },{ "@type": "Question", "name": ".آیا کارتن سازی گلبرگ باکس از شهرستان ها سفارش قبول می کند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ باکس با است.فاده از ناوگان حمل و نقل مطمئن و است.فاده از ماشین های مناسب حمل کارتن ، اتاق بزرگ توانسته است. محصولات خود را به شهرستان های سرتاسر ایران بدون تغییر در شکل ، کیفیت کارتن و با کمترین قیمت ارسال کند.

کلمه است.اندارد در اصل کلمه ای است. انگلیسی و مترادف با پرچم و علم و شاید این وجه تسمیه از آن نظر بوده است. که پرچم یا علم افراشته در میان لشکر به عنوان شاخص برای افراد لشکر بوده است. و نشانی از پیروزمندی ویا شکست را به همراه داشته است. این معنی هنوز در زبان انگلیسی باقی است.. تا کنون تعاریف مختلفی برای است.اندارد کردن بیان شده است. و هر یک از تعارف از دیدگاه خاص که شرایط مربوط به نوع حرفه و تخصص تعریف کننده باشند ارائه شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن