کارتن بسته بندی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


سپس این الیاف خشک می شود تا تخته کاغذ جامد مورد نیاز را بدست آورید. پوشش با مواد ضد آب و سپس تخته کاغذ خشک با عبور از بین غلتک هایی که پلی اتیلن مذاب را روی صفحه کاغذ می پوشاند ، تحت فرایند افزودن پوشش ضد آب قرار می گیرد. این فرآیند برای چندین بار تکرار می شود تا اینکه یک لایه ضخیم از پلی اتیلن در بالای مقوا ایجاد می شود. این فیلم به عنوان لایه ضد آب عمل خواهد کرد.

از دیگر توانایی‌های منحصر به فرد در این بخش می‌توان به ماشین آلات فرانسوی جهت تولید کارتن های دایکاتی با مساحت بالا اشاره کرد. این ماشین‌ها با سرعت , شیت در ساعت امکان چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI را نیز فراهم می‌کنند.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن