ظروف بسته بندی در بومهن ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


حتی فروشگاه ها و یا تولید کننده هایی که به تولید و عرضه ی زعفران مشغول هستند هم از این دست ظرف های بسته بندی است.فاده می کنند چرا که خود زعفران هم یک کالای لوکس به شمار می آید و این قرار دادن ان در یک بسته بندی لوکس می تواند ایده ی بسیار مناسبی به شمار بیاید. 

ظرف های پلاستیکی HDPE: این ظرف ها از پلی اتیلن ساخته می شوند و دارای جرم حجمی به شدت بالایی هستند. این نوع از پلاستیک از نظر جنسی بسیار سخت و سفت بوده و شفاف هم نیست. همچنین بسیار سبک و کم وزن است.. ظرف های اچ دی پی ای بسیار مقاوم هستند و با وزن سبک خود می توانند وزن های خیلی سنگین از مواد غذایی را تحمل کنند. یک نمونه ی خوب از این ظرف ها ظرف های حمل شیر هستند. علاوه بر این در بسته بندی های آبمیوه ها، کره به صورت متراکم شده، شربت های شکلاتی معروف به سیروپ و ... هم از این ظرف ها است.فاده می شود. آنها هم تاییدیه ی FDA را دارا هستند و هم قابل بازیافت می باشند.

مجموعه زرپلاست، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و یکی از شرکت های قدیمی در این حوزه می باشد. این شرکت که در ارائه ظروف صنعتی پلاستیکی فعالیت های گسترده ای دارد، از دانش فنی روز و قالب‌های متنوع و ماشین آلات مدرن بهره برده است. تا بتواند مطابق با تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، بهترین و بالاترین کیفیت را در محصولات خود ارائه نماید.



( فروش ) های دیگر در بومهن