نبشی بسته بندی در شمال تهران ( فروش )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.


بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.درنتیجه حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران