یونولیت بسته بندی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.


در این پروسه، دانه‌های پلی است.ایرن با ماده‌ای به نام پنتان آغشته می‌شود و در دمای بالاتر از درجه سانتی گراد پیش فوم می‌شود. افزایش دما در این فرایند باعث می شود که پنتان تبخیر شده و مواد پایه ترموپلاستیک به بیش از تا ۵ برابر سایز اصلی خود برسد. در مرحله بعدی برای تثبیت این دانه ها تا ساعت نگهداری می شود و در نهایت قالب بندی شده و یا به صورت

کارخانجات تولیدی رکسانا فعالیت های اقتصادی خود را از سال با مدیریت اقای رضا کریمی راد شروع و بعد از سالها تلاش در سال با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت انجام داده شد.

همانطور که گفته شد یونولیت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون مقاومت در برابر رطوبت، عایق حرارت و صوت، وزن پایین، مقرون به صرفه، طول عمر بسیار بالا، حمل و نقل ساده، عدم ضرر و زیان برای محیط زیست و &#; می باشند. از جمله مهم ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی می توان موارد زیر را بیان کرد:



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه