قفسه انباری در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.


انتخاب بهینه جهت نگهداری انواع بارهای حجیم و سبک قفسه ایزی راک (راک کفپوش دار سبک) با ویژگیهای خاص خود، راه حل مناسبی جهت نگهداری انواع کالاها و اقلام در انبار و محیطهای صنعتی است. که بوسیله نیروی انسانی جابجا می شوند. قفسه بندی ایزی راک یکی از سیستمهای به صرفه و اقتصادی جهت نگهداری […]

حجم و وزن محصولات و اقلام انبارش (ابزار،کارتن، پالت، لوله، بسته بندی، بایگانی و سایر)، دیگر عامل تعیین ابعاد قفسه‌ صنعتی انبار است.. برای اقلام کوچک‌ از قفسه‌هایی با ابعاد کمتر، و برای کالاهای بزرگ‌تر، از ابعاد بزرگتر است.فاده می گردد.

قفسه بندی دینامیک سیستمی است. که از ریل ها یا غلتک های شیبدار برای لغزاندن پالت ها یا جعبه ها به سمت محل چیدن است.فاده می کند. قفسه‌های دینامیک که به عنوان قفسه‌بندی جریان گرانشی نیز شناخته می‌شوند، شامل سیستم‌های پس بک، سیستم‌های شاتل پالت و سیستم‌های زنده پالت می‌شوند. قفسه بندی دینامیک برای است.فاده از فضای موجود، انعطاف پذیر و ایده آل است. و آن را به سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای صاحبان انبار تبدیل می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان