قفسه فلزی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.


در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند. ابعاد قفسه راک، قاب، قفل و کف پوش در انواع مختلفی ساخته می شود، همین امر باعث می شود قیمت قفسه راک در هر سایز متفاوت باشد.

تجهیزات بارگذاری و باربرداری دارای تمام وسایل و تجهیزاتی است. که برای جابجایی و حمل و نقل کالا به کار می رود. از این تجهیزات می توان برای قرار دادن/ برداشتن پالت ها یا محصولات بر/ از روی قفسه های فلزی، حمل بار کامل یا جزئی از پالت در مسافت های نسبتا کوتاه در محیط انبار و بارگیری و تخلیه کامیون ها در سفارشات سطح پایین است.فاده کرد. هر یک از این تجهیزات ظرفیت و وزن مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع انباری که در آن فعالیت می کنید می توانید تجهیزات مناسب را برای انبار خود انتخاب کنید.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان