قفسه سوپرمارکتی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.


داشتن یک مغازه سوپرمارکت یکی از پر درآمدترین و سودآورترین سرمایه گذاری هایی است. که میتوانید داشته باشید. در این سرمایه گذاری پرسود که در میان مشاغل آزاد کمترین ریسک را دارد، داشتن قفسه بندی مناسب سوپرمارکت بسیار اهمیت دارد. چراکه مغازه هایی که معمولا برای راه اندازی یک سوپرمارکت در نظر گرفته میشوند، خیلی بزرگ نیستند. به خصوص اگر بودجه ای محدود داشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه بیشترین سودآوری را از مغازه خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق با کمترین هزینه با ما همراه باشید. قفسه بندی سوپر مارکت یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی در میان تجهیزات فروشگاهی به حساب می اید. ما در

شركت صنعتی پرشين صنعت آسيا ، فعال در زمینه تولید لوازم فروشگاه های زنجیره‌ای در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد .

این قفسه بندی ها برای زمانی که نمی خواهیم قفسه به دیوار نصب شود مورد است.فاده قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی دارای پایه و تعادل مناسب بوده و صرفا روی زمین کنار دیوار قرار گرفته ولی به دیوار متصل نمی شود. همانطور که از نام آن پیداست این قفسه بندی یکطرفه است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان