قفسه راک در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل


با توجه به گسترش مراکز تجاری و به منظور رفع نیاز برندهای جدید، &#;راک&#; طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون فروشگاهی را تحت برند RTCO آغاز نمود. در همین سال شرکت موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید و  بعنوان واحد نمونه صنعتی است.ان تهران انتخاب شد.

شرکت در جهت افزایش کیفیت رنگ محصولات تولیدی، اقدام به خرید خط رنگ مجهز و مدرن خود از شرکت واگنر آلمان نمود که علاوه بر بهبود کیفیت محصولات، ظرفیت تولید شرکت را به سه برابر افزایش داد. در این سال محصولات تولیدی &#;راک&#;، است.انداردهای لازم جهانی را جهت صادرات کسب نمود و پروژه های مختلفی در کشورهای عراق، عمان، قطر و امارات به انجام رسید که در تولید و نصب محصولات علاوه بر لحاظ نمودن تمامی است.انداردهای مورد نیاز، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه نیز مدنظر قرار گرفت.

 تهران دارای بیشترین تعداد هایپرمارکت و فروشگاه در کشور می باشد همین امر وجود یک نمایندگی قفسه فروشگاهی در این شهر را بیشتر نمایان می کند. تک قفسه معتبرترین مرکز فروش قفسه های فلزی در تهران ، که تمامی قفسه فلزی های مورد نیاز یک فروشگاه را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید بی واسطه انواع قفسه فروشگاهی در تهران به فروشگاه آنلاین این مرکز مراجعه نمایید و بدون صرف هزینه اضافی خرید مطمئن و سریع را انجام دهید. برای خرید قفسه مد نظر ابتدا فضای مجموعه و حجم کالا را در نظر بگیرید و سپس از انواع قفسه فروشگاهی در این مجموعه اقدام به خرید نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران