قفسه راک در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.


هدف اصلی شرکت راک صرفا فروش محصولات نیست، بلکه تمرکز اصلی شرکت، ارائه مجموعه کاملی از خدمات شامل: مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی دائمی از مشتریان خود بصورت ساعته در طول روز هفته است.. با است.فاده از محصولات و خدمات متنوع و گسترده راک، امکان نگهداری هر نوع محصول و کالایی در هر انبارو فروشگاهی در بهترین حالت ممکن فراهم می گردد.

با ورود فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و مطرح به ایران همچون هایپراستار، است.انداردهای جدیدی در تجهیز فروشگاهها و سوپرمارکتها مطرح گردید که این امر مستلزم بکارگیری تجهیزات به روز و پیشرفته تری بود که توسط شرکت مدنظر قرار گرفت.

در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن