قفسه راک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.

با توجه به گسترش مراکز تجاری و به منظور رفع نیاز برندهای جدید، &#;راک&#; طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون فروشگاهی را تحت برند RTCO آغاز نمود. در همین سال شرکت موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید و  بعنوان واحد نمونه صنعتی است.ان تهران انتخاب شد.

استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه