قفسه راک در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


هدف اصلی شرکت راک صرفا فروش محصولات نیست، بلکه تمرکز اصلی شرکت، ارائه مجموعه کاملی از خدمات شامل: مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی دائمی از مشتریان خود بصورت ساعته در طول روز هفته است.. با است.فاده از محصولات و خدمات متنوع و گسترده راک، امکان نگهداری هر نوع محصول و کالایی در هر انبارو فروشگاهی در بهترین حالت ممکن فراهم می گردد.

&#;شرکت راک&#; با فراهم نمودن زیرساختهای فنی و تخصصی، با تکیه بر دانش فنی نیروهای زبده و کارآمد خود، هم اکنون سهم عمده ای از بازار تجهیز و قفسه بندی انبارهای صنعتی، هایپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای را در اختیار دارد و انتخاب اول بزرگان صنعت لجستیک و خرده فروشی است..

در جهت توسعه محصولات، تولید انواع میز صندوق های فروشگاهی آغاز گردید. اخذ نمایندگی موتورهای میز صندوق با برند معتبر Drum Motor  نقش عمده ای در بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت این محصولات در ایران داشت.در همین راستا کارخانه ای مجزا برای تولید این محصول راه اندازی گردید. در همین سال شرکت &#;راک&#; در راستای توسعه کسـب و کار و متمرکز سازی کارخانه های موجود، زمینی را در شهرک صنعتی پرند خریداری نمود. با بهره برداری از سایت مذکور، ظرفیت تولید محصولات شرکت به سه برابر افزایش می یابد.دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انتخاب شرکت بعنوان واحد نمونه صنعتی است.ان تهران از دیگر افتخاراتی بود که در این سال بدست آمد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس