فروش خشکبار ارگانیک در بومهن

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


محدوده‌ی خشکبار ارگانیک بسیار گسترده تر از مغزها هستند. میوه‌های خشک نیز از جمله خشکبار محسوب می‌شوند. اما چرا میوه‌ها را خشک می‌کنیم؟ طبیعتا در گذشته به دلیل اینکه کشاورزی به شکل امروز نبوده و در هر فصل انواع محدودی از میوه‌ها در دسترس بودند. انسان برای دسترسی دائم به این منابع ارزشمند غذایی با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های مختلف در تمام فصول سال از خشکبار ارگانیک است.فاده می‌کرده. امروزه با وجود اینکه در تمام فصول به انواع میوه دسترسی داریم میوه‌ها را خشک می‌کنیم چون:

قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

زی ارگانیک، محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی را در یک جا جمع کرده است. تا شما مشتریان گرامی قادر به مقایسه، انتخاب و خرید آسان باشید. با زی ارگانیک شما می‌توانید تمامی خریدهای ارگانیک خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر خرید آسان ترین راه رسیدن به محصولات ارگانیک، ما خواهیم بود.



( فروش ) های دیگر