فروش خشکبار ارگانیک در تهران

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


اگر هیچ یک از خشکبار ارگانیک را مصرف نمی‌کنید دست‌کم زرشک را ارگانیک تهیه کنید؛ زرشک ارگانیک می‌تواند به دفع سموم جمع شده در کبد شما کمک کند. از گذشته مصرف آب انار و زرشک به منظور تصفیه خون رایج بوده. این خشکبار ارگانیک می‌تواند در مبارزه با عفونت به بدن کمک کند. این عفونت ممکن است. در مجاری ادراری، گوش، حلق و بینی باشد یا در دستگاه گوارش؛ اگر دچار اسهال ناشی از مسمومیت شدید از زرشک کمک بگیرید. یکی از خوش طعم‌ترین چاشنی‌های غذای ایرانی که با طعم‌های متفاوتی طبخ شده و به غذا عطر و طعم و رنگ می‌بخشد زرشک است..

بدن کودکان نسبت به افراد بزرگسال در جذب و تجزیه مواد ضعیف‌تر عمل می‌کند. کودکان به دلیل اینکه در بازه‌ی زمانی رشد قرار دارند به شدت نیازمند خشکبار ارگانیک و سالم هستند. انرژی بدن کودکان باید در خدمت رشد و نمو بخش‌های مختلف بدن باشد. با مصرف خشکبار و به طور کلی مواد مصنوعی انرژی و توجه بدن به سمت رفع آسیب‌های ناشی از تغذیه ناسالم خواهد رفت در مقابل مصرف خشکبار ارگانیک بخش زیادی از نیاز غذایی کودک شما را تامین خواهدکرد. البته خشکبار و به خصوص مغزها به دلیل محتوای بالای روغن و انرژی‌شان باید با احتیاط مصرف شوند و است.فاده بیش از حد آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی و گوارشی به وجود آورد.

زی ارگانیک، محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی را در یک جا جمع کرده است. تا شما مشتریان گرامی قادر به مقایسه، انتخاب و خرید آسان باشید. با زی ارگانیک شما می‌توانید تمامی خریدهای ارگانیک خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر خرید آسان ترین راه رسیدن به محصولات ارگانیک، ما خواهیم بود.



( فروش ) های دیگر