فروش خشکبار ارگانیک در شرق تهران

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


محدوده‌ی خشکبار ارگانیک بسیار گسترده تر از مغزها هستند. میوه‌های خشک نیز از جمله خشکبار محسوب می‌شوند. اما چرا میوه‌ها را خشک می‌کنیم؟ طبیعتا در گذشته به دلیل اینکه کشاورزی به شکل امروز نبوده و در هر فصل انواع محدودی از میوه‌ها در دسترس بودند. انسان برای دسترسی دائم به این منابع ارزشمند غذایی با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های مختلف در تمام فصول سال از خشکبار ارگانیک است.فاده می‌کرده. امروزه با وجود اینکه در تمام فصول به انواع میوه دسترسی داریم میوه‌ها را خشک می‌کنیم چون:

خشکبار ارگانیک منبع خوبی از پروتئین، فیبر، امگا و ، ویتامین E و انواع مواد معدنی هستند. البته این خواص در خشکبار غیرارگانیک نیز وجود دارند؛ خشکبار ارگانیک هیچ برتری به لحاظ محتوای غذایی نسبت به انواع ارگانیک ندارند. به دلیل اطلاع رسانی اشتباه و تبلیغات غیرمتعهدانه‌ای که در زمینه مصرف خشکبار ارگانیک انجام می‌شود، برخی افراد تصور می‌کنند با مصرف خشکبار ارگانیک ویتامین بیشتری وارد بدن آن‌ها می‌شود؛ که چنین موضوعی صحت ندارد. تولید خشکبار ارگانیک با ارزش غذایی بالاتر امکان پذیر است. اما نه به دلیل ارگانیک بودن آن، بلکه با است.فاده از روش‌های کشاورزی پایدار و اصلاحات به روش سلکشن (انتخاب ارقام برتر به لحاظ موادغذایی در هر نسل و بذرگیری از آن‌ها برای نسل بعد). بنابراین بهتر است. به تبلیغاتی که در این زمینه می‌شود توجه نکنید. البته نکاتی که در بخش پیشین و در توضیح سموم کشاورزی دادیم احتمالا دلیل کافی برای مصرف خشکبار ارگانیک باشد. مصرف خشکبار ارگانیک به طور غیر مستقیم بر سلامت شما موثر است.. برای مثال به مسئله‌ی آلرژی‌هایی که اخیرا به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. توجه کرده‌اید؟ برخی افراد با مصرف بادام زمینی دچار حملات آلرژیک می‌شوند. دلیل افزایش این مشکلات در سال‌های اخیر وجود مواد مصنوعی در خشکبار است.. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با مصرف گردو یا بادام زمینی به شدت دچار مشکلات آلرژیک می‌شوید ممکن است. با مصرف خشکبار ارگانیک عوارض کمتری را تجربه کنید.

ضعف عمومی خانم‌ها در دوران بارداری اتفاقی کاملا طبیعی است.. افزایش مصرف انرژی انسان در این دوران مشکلاتی مانند کمبود کلسیم، کمبود ویتامینD و کم خونی را به وجود می‌آورد. در این دوران مصرف خشکبار ارگانیک به مقدار زیادی به تکامل جنین کمک می‌کند. تشکیل اسکلت بندی، ماهیچه‌ها و تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین با مصرف  خشکبار ارگانیک بهتر انجام می‌شود. میوه‌های خشکی مثل مویز ارگانیک و کشمش ارگانیک همانند آرامبخش عمل می‌کنند و به مادر توان مقابله با تنش‌های روحی دوران بارداری را می‌دهند. البته در دوران بارداری به دلیل تغییر احوالات و تغییر سیستم عمومی بدن ممکن است. افراد دچار حساسیت‌های غذایی، مشکلات گوارشی و دیابت شوند. بهتر است. پیش از شروع مصرف خشکبار ارگانیک با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز آزمایش‌های مربوطه انجام شود. اغلب افراد به دلیل تغییرات هورمونی و یا تغییرات فیزیکی درون حفره‌ی شکم به شدت کم اشتها می‌شوند.



( فروش ) های دیگر